Forum all american muscle cars Strona G│ˇwna all american muscle cars
all american muscle cars, texas muscle cars, show class muscle cars
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

i nic !!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum all american muscle cars Strona G│ˇwna -> all american muscle cars
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 711
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 0:38, 09 Kwi 2014    Temat postu: i nic !!

Moj kurs bowiem konczy sie 20grudnia a w styczniu mam egzaminy i juz sama nie wiem...
[link widoczny dla zalogowanych]
szkoda ze w czasie jak ja przez to przechodzilam nie mialam netu itp, nie znalam skutkow ubocznyhc, nie mial kto mnie wystraszyc, ktos zywy, kto rozumialby mnie...
[link widoczny dla zalogowanych]
Co prawda ┼Ťlad jeszcze mi zosta┼é bo potrzebne mi co najmniej trzy sesje, na kt├│re na razie mnie nie sta─ç, ale efekt i tak zachwycaj─ůcy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No niestety...

dobry chlopczyk [link widoczny dla zalogowanych] poniewa┼╝ nie da sie biega─ç
anulak damulka----> a na co bra┼éas Clostilbegyt ?? Wygl─ůdam jak matka karmi─ůca! No i sa te przykrywki ,┼╝eni─ů sie aby nikt nic nie podejrzewa┼é i sie rozwodz─ů np pani Beata Pawlikowska by┼éa zona cejrowskiego - ta z radia zet. Zreszta przed zabiegiem Pani doktor da┼éa mi tabletk─Ö, kt├│ra zapobieg┼éa wi─Ökszym krwiaczkom ( uprzedzi┼éam ze mam tendence do siniak├│w i boje si─Ö tego) Poleca pani─ů doktor pom├│┼╝cie ju┼╝ 2 razy mia┼éem ┼Ťci─ůgany paznokiec i nie chce miec ju┼╝ 3 raz, bo zn├│w mi wrasta i mam zbi├│r ropny i nie wiem jak temu zapobiec czy moczenie w gor─ůcej wodzie pomaga lub inne metody leczenia? [link widoczny dla zalogowanych]
Ona jest takim ci─ůgle 30-letnim bobaskiem i na tak─ů dziecink─Ö si─Ö kreuje. witam dziewczyny! Prosz─Ö napisz jak si─Ö sprawuje tw├│j orbitrek do dzi┼Ť, poniewa┼╝ te┼╝ chcia┼éabym taki sam kupi─ç. W Polsce jest kilka sklep├│w kt├│re oferuj─ů takie buty ale sa bardzo dogie za zwyk┼ée czu┼éenka trzba zalacic ok 300 z┼é a u┼╝ego wyboru nie ma, nie mo┼╝na sobie wybiera─ç tak w fasonach i kolorach jak moga ludzie o normolnym rozmiarze stopy. Ciekawe jak my, czy za┼éapiemy si─Ö na grudzie┼ä, czy ju┼╝ na przysz┼éy rok... i nie myslec ciagle o chorobie Piosenka taka szybkia - i przygrwya tak szybko gitarka !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak jest a praca we Wloszech?
masz racje prolaktynka cuda istnieja, nie mam pojecia jak ale sie udalo, moze tak bardzo chcialam i wierzylam.
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzymam kciuki i za prace i za chudniecie
[link widoczny dla zalogowanych]
no ba szkoda, ┼╝e nie mia┼éam ┼╝elu do w┼éos├│w mo┼╝e by sobie u┼éo┼╝y┼é w┼éosy ;] je┼Ťli mog─Ö bior─Ö paj─ůka w s┼éoik i wywalam za balkon niech sobie tam b─Öd─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
stairway to heaven
musz─Ö ci─Ö zmartwi─ç ale ma┼éo os├│b chce przyprowadza─ç swoje dziecko do innego domu, najcz─Ö┼Ťciej rodzice chc─ů by opiekunka przychodzi┼éa do nich.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo kiedy jest problem to jest i dla poszczeg├│lnych os├│b w zale┼╝no┼Ťci od ich samych ma on swoj─ů wielko┼Ť─ç. [link widoczny dla zalogowanych] hmmmmmmmmmmmmm jesli sa dwie rurki i jesli wszystko jest w obiegu zamkni─Ötym to w jaki spos├│b sie wydostaje na zewnatrz??
Mo┼╝e i dziwne, ja tez swoje widzia┼éam, swoje przesz┼éam, teraz musz─Ö przej┼Ť─ç od nowa, Ci kt├│rzy przez to przechodzili to wiedz─ů, jakie to paskudne uczucie. Strasznie sie zle czulam piersi mnie bolaly brzuch zawroty glowy. Nie korzystajcie z ECK Pruszcz Gda┼äski,dobrze Wam radz─Ö.No chyba,┼╝e kt├│ra┼Ť z Was ma zamiar zamarzn─ů─ç ju┼╝ po paru minutach kursu a co dopiero wytrzyma─ç ca┼éo┼Ť─ç.Tam jest tak zimno,ze mo┼╝na zwariowa─ç,a na pewno nie my┼Ťli si─Ö o kursie tylko ┼╝eby si─Ö ugrza─ç.Omijajcie to miejsce szerokim ┼éukiem! no ale stosowalem pigmentum i mi akurat nie pomoglo;/ Specjalnie z Krakowa przyjecha┼éam. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 1667/1024x768/ witam! S┼éuchajcie,jak myslicie,czy moje problemy z tarczyc─ů moga przyspieszy─ç u mnie menopauz─Ö. hej! Polecam wszystkim ten gabinet, bo stosuj─ů najnowsze technologie i wcale nie jest drogo. Ja malowa┼éam , uzywa┼éam od┼╝ywki jako podk┼éadu pod lakier troszk─Ö zmatowia┼é ale i tak na wierzch k┼éad─Ö nab┼éyszczasz z filtrem uv naprawde pomog┼éa mi ta odzywka Z gry wst─Öpnej to te┼╝ lepiej ju┼╝ zrezygnowa─ç, bo wtedy to tylko z pi─Ö─ç szybkich pchni─Ö─ç i ...ju┼╝ po seksie.
http://martawasilewska.blogspot.com/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Laska po 50, a piekna jak 30!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A czy kt├│ra┼Ť z Was stosowa┼éa preparat o nazwie :
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem w takiej samej sutyacji jak ty,wi─Öc mamy co┼Ť wsp├│lnego ,tylko ,ze moja sytuacja jest bardziej skomplikowana ;-( To jakas plaga w Polsce, ze pietnuje sie grube osoby, wszedzie indziej dostaja one prace i sa lubiane i szanowane- traktowane normalnie
[link widoczny dla zalogowanych]
aaa zapomnialam dodac ze moj licznik nie dziala wiec stad te pytanie.
dlaczego niby masz sie podporz─ůdkowa─ç innym, jak komu┼Ť sie nie podoba to niech nie patrzy, w ko┼äcu to jego problem
Moze ja cos powiem dla tych dr─ů┼╝─ůcych w uci─ůzliwym temacie.Ja nigdy nie stosowa┼éam antykoncepcji,bez kalendarzyka i jako┼Ť da┼éam rad─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
Anna Mucha
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

By┼éam u niej i ja i moja siostra, by┼éy┼Ťmy u niej w Certusie. [link widoczny dla zalogowanych] Aksamitna to chyba normalne dolegliwo┼Ťci ja w nocy te┼╝ kiepsko sypiam...nie wygodnie mi ju┼╝ a po kolejne jestem ca┼éy czas jaka┼Ť poddenerwowana...chyba stres przed cc mi si─Ö udziela.
Mo┼╝na tak? -LI┼Ü─ć POKRZYWY-wzmacnia w┼éosy; mi juz niestety wyszo. jak kobieta ma ma┼ée piersi to mowi─ů ze nic tam nie ma, jak kobieta ma za du┼╝e albo silikony to m├│wi─ů ze jej obwisn─ů, ze ma sztuczne, lalunia, jak ma obwis┼ée to si─Ö nabijaj─ů ze nie ma prawa byc kobietom i pokazywac biustu w podesz┼éym wieku wiec lud┼║ie CZEGO WY DO K**WY CHCECIE? Mianowicie nie boj─Ö si─Ö paj─ůk├│w jak ┼╝yj─ů, luzik Co innego jak zobacz─Ö takie zw┼éoki, najgorzej z podkulonymi nogami albo jakimi┼Ť wgnieceniami na odw┼éoku, najlepiej jeszcze jak noga jest obok ;( wtedy to mam dreszcze, s┼éabo mi, rycz─Ö, panikuj─Ö i skacz─Ö jak op─Ötana! [link widoczny dla zalogowanych]
Brzuch mnie boli po cwiczeniu i teraz tez. Niby t┼éusty, ale jako┼Ť ┼éadnie si─Ö wch┼éania i nie obci─ů┼╝a w┼éosa. no i troszeczke to endo mnie zalamalo...zastrzyk juz czeka do nastepnego cyklu... warto si─Ö uczy─ç j─Özyk├│w obcych........... Tez nia rzygam. Spok├│j mia┼éem na nieca┼éy rok. jam mam blizne na ramieniu i zachodzi troche nad przed ramie ma ok 15 cm, i mam j─ů brzydka bo mam bliznowca i podczas operacji wyciagania srub i blachy wytn─ů mi tego bliznowca i zrobia ladny kosmetyczny szew, lekarz nie daje mi gwarancji ze nie bede miala znowu tego bliznowca ale ja mysle ze bedzie ok, po wtedy mialam reke w gipsie i moze dlatego sie tak brzydko zagoilo, no i wlasnie po tej operacji mam chodzic na lasery i smarowac masciami , pierwsze slysze ze nie wolno
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bardzo mi przykro ze twoja kolezanka wpadla w sieci takiego palanta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wiecej sam

Gosia nie strasz, bo ja wlasnie lyknelam pierwsza, a przede mna dzien pelen pracy..
[link widoczny dla zalogowanych]
Basiunia1987
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy nie mia┼éam ┼╝adnych objaw├│w opr├│cz sucho┼Ťci w ustach,ale pij─Ö 2 l.
ale nie jest latwo mieszkac tu i zyc bez pracy...
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 25 lat i chc─Ö si─Ö ich pozby─ç .
[link widoczny dla zalogowanych]

W ┼üodzi szyj─ů ale to daleko jak dla mnie. [link widoczny dla zalogowanych] Wszystkie piszecie, ┼╝e ona jest na wywo┼éanie miesi─ůczki.
niewiem jak z tymi cwiczeniami... Zobacz czym sie odchudzaja dziewczyny na grupie ? czy kto┼Ť z Was robi┼é ju┼╝ co┼Ť po naczyniaku... no widzisz - sama sobie przeczysz z logika tez kiepsko u naszej kolezanki wylkudzaczki Waga stoi prawie dwa tygodnie, ale mam nadziej─Ö, ┼╝e zaraz ruszy. [link widoczny dla zalogowanych]
Du┼╝─ů zalet─ů jest, ┼╝e m├│j organizm czuje si─Ö lepiej i jestem w coraz to lepszej formie, co uwidacznia sie w lepszym samopoczuciu i usmiechu na twarzy Iwonko zazdroszcz─Ö wyjazdu oczywi┼Ťcie nie z┼éo┼Ťliwie. ja jednak wybiore zoo do wroclawia bo mam tylko 100km Krakow to juz musialaby byc wycieczka nie tylko do zoo Jedz tylko zup─Ö i owoce. Przecie┼╝ za kolejnych 30 dni b─Öd─Ö mie─ç tego wi─Öcej! do kanapki zzzz serem, Bomba, Lalka 18, Anorektyczka Bulimiczka...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy moze kto┼Ť wie gdzie w Krakowie mozna znalesc salon fryzjerski gdzie jest mozliwosc dobrania fryzury komputerowo(do zdjecia twarzy).


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum all american muscle cars Strona G│ˇwna -> all american muscle cars Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin